22.47

Förbannade arm. Jag har gått och dragit upp en
gammal skada. Härligt att jag inte kan röra högerarmen
utan att det kommer tårar.

Timmarna går fort här. Jag är redan helt slutkörd.
Jättetrött, med andra ord. Kul att min säng är ockupperad
ikväll igen. Om min vovve inte är snäll nog att flytta på sig
så blir det att sova i soffan. Skoj.


puss på mina fina vänner som utsatte mig för snöbollskrig igår.
eller iallafall snökrig. hemskaste var att calle är starkare än mig,
vilket ledde till att jag blev mosad ungefär hela tiden. Visst hade
jag lite tur som iallafall hade Lina & Erik på min sida!

tack o adjö.

Kommentarer
Postat av: esset

go team SSC

2007-12-30 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0