Adjöken fröken.

Jävla jävla dag.
förbannade vänner, förbannade fiender. Förbannade stad,
förbannade människor. Förbannade väder, förbannade värld.
Idag hade jag önskat att jag bara kunde sova mig igenom dagen.
Nae jag orkar ingenting. Det känns ganska förjävligt.

Inte orkade jag skolan heller. Det blev ingen slöjd, istället åkte jag
dit till engelskan. hade lunch efter det, och då orkade jag inte med mer.
Så jag for hemmåt. Endå vill jag tacka mina fina vänner. Att dom alltid
lyckas få mig på bra humör, även när jag inte orkar med dom.
och för att dom alltid tar hand om mig.


Och så fick jag säga adjö till Karin. Det var som en stor sten damp ner
i magen på mig. Och den sitter kvar.
Jag fick säga hejdå till Madeleine också. Inte alls kul.
Nej, det var verkligen inte rätt dag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0