Baby just don't let me down.

Tonight tonight tonight tonight i wanna be with you tonight.
Jag kan nästan inte tro det. Nyp mig någon, jag tror att jag drömmer!
Som små puffliga rosa moln.

Sälen väntar i gryningen. Okej nästan iallafall. För en gångs skull så skulle
jag nog endå vilja vara hemma några dagar till. Så mycket jag inte hinner
göra. Nu känns det som att tiden inte räcker till. Fast det är en ganska härlig känsla endå.

Lycklig över att Kakis ringde mig idag också. Skadeglädje! haha.
Och jag tackar för alla små fina god jul-sms! hemskt trevligt att få.


Jag kan inte beskriva min tillvaro. Just nu är jag så lycklig att jag tror jag spricker!
Och min superfina nya förstärkare + mic gör ju inte saken värre.
Den här veckan har varit..... fantastisk. Enda sättet att beskriva det på. tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0