Frankly my dear, I don't give a damn.

Två Luciatåg avklarade idag. Tillochmed min syster tyckte att vi var bra.
Och faktiskt, om hon säger så så är det nog verkligen så.

Hela dagen idag har i princip bara bestått utav sång, sång,
sång och återigen sång. Underbart, med andra ord. Så julavslutningen
kommer nog också bli bra så småningom.

Men jag måste nog sussa snart. Toppenkul att jag måste gå upp en
sisådär halv fem imorgon. Först blir det att Lussa på någon fabrik
eller så vid halv 7, sen blir det skolan. Och sen blir det lite andra småställen,
och jag tror vi avslutar med en runda sånger på staden. Det kommer att bli
fint, men också iskallt. Burr! 
Jag hoppas bara att jag inte svimmar eller så, för jag har en tendens att bli
ganska snurrig när jag står på scen eller liknande. Jag skyller allt på mina lungor.
Det känns bättre så.

Karin åker till Australien på fredag. 1 måndag utan kakis. fy.
Madeleine åker på lördag till Thailand, lika länge. Också fy.
Therese åker också till Thailand, fast på söndag. Också lika länge. Och också lika fy.
usch för er!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0