Gud straffar somliga på direkten.

Ibland gör jag så bara för att jag blir besviken.
Kanske för att det känns lite som en hämnd.

För några sekunder så känns det ganska bra.
Men sen kommer jag ihåg att det spelar ju ingen roll.
Det gör ju inte att någon bryr sig mer. Att just denna speciella
någon bryr sig mer. Surt sa grisen.

Jaja, jag får väl bara låta det va. lycka till med det.

Imorgon ska jag vara snäll och köpa lite julklappar
hade jag tänkt. Förmodligen måste jag följa med min
kära familj o kolla ett hus. Sen ska jag jobba lite också.
Ty min käre far har lovat att jag skulle göra det. Snällt.
Jomen pengar tackar man ju inte direkt nej till iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0