Magiskt men tragiskt.

Just nu så känns det väl lite sisådär.
Ganska mycket sisådär faktiskt.



Helst av allt så skulle jag vilja träffa karin.
det är liksom henne man pratar med om allt. Hon
är alltid den som får veta allt först och det är alltid henne
man har roligast med. Men nepp, nu vet jag inte vart jag ska
ta vägen.

Lite övriga funderningar angående olika saker.
Som varför mitt huvud inte tycks sluta snurra just nu
(allvarligt, jag är superyr. om jag stod upp så skulle jag nog trilla
ner på golvet på direkten). Varför hjärtat och hjärnan inte tänker i
samma bana, och varför min själ fortfarande är i uppror.
Funderningar, funderningar. Men det är sådant som man får stå ut med.

Idag har jag haft en riktig sådandär jättehärlig dag. Skidåkning för hela
slanten, och ingen har roligare tillsammans i backen än Linis och jag.

Men om man ser det hela från en annan vinkel, så är allt jävligt bra.
Jag har snö, vänner och min vovve i sälen. Mysiga dagar med våfflor och
varm chocklad, gulliga sms, och såklart- snöbollskrig som kan muntra upp vilken
surgubbe som helst.


Adios amigos we're not staying here another daaaaay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0