She's losing it

På ett sätt så händer det så mycket just nu.
Men om man ser det hela på ett annorlunda sätt så
händer ingenting alls. Förvirrande. Tråkig vecka i skolan
också än så länge. Med undantag från sången. och en del av klassen.

Ja förövrigt får/ska jag följa med sandra på KENT i februari.
ska jag skratta eller gråta?
Nae men det blir nog fint endå.

Annars glädjer jag mig åt att vi har kemiprov
på fredag, och jag har inte pluggat ett endaste dugg.
Och jag ville höja mig till mvg. jo tjenare, det kommer ju gå fint.

Och jag har hakat upp mig på att det snart är julafton. Jippi för det!
Dock är jullovet inte det minsta efterlängtat. Fast Sälen ska bli toppen.
Med Lina och Calle så kan det ju inte bli annat än det!

Kommentarer
Postat av: bems

kent

2007-12-09 @ 23:17:39
URL: http://bems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0