They sold the rights to all the wrongs.

Leka med Linisfinis! Uppmuntrande i tider som dessa.
Nu var det ett tag sedan igen. Sånt är synd. Hon är endå
min favvis. Min favvis-Linis.


Även fast det inte blev någon lekstund med Madeleinen igår,
så ringde hon mig frammåt kvällen. Jo, lite avundsjuk gjorde hon
mig allt. Så nu sitter hon också på planet. Hujeda mig.
Så hon lovade att skicka mig kort. Och ringa minst ett par gånger.
BRA. Då klarar jag mig lite bättre.

Och jag längtar inte speciellt till morgondagen. Kul att jag måste läsa 106 sidor
i Ondskan då. Blä. Och göra klart bilden som jag lovade. Och göra matten, eftersom
Hannisen och jag har missat alla mattelektioner hela veckan. Jo och självklart så
glömde jag boken i skolan. tjohej vad bra.
Längtar en aning till jullovet. Kanske. Pyttelite iallafall.
PUSS för idag är jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0