You're feeling a little sad tonight, but you'll be alright

Dagen har inte varit alltför jobbig.
Caroline har varit dagens bästa! Hhahah egentligen var det för kul.
Vi skulle ha spanska imorse (klockan 08.10 hurra...) och sjävklart är
lektionerna lika sega som vanligt. Den föregående veckan har det varit om
möjligt ännu värre, då Magnus dissat mig totalt och valde att åka till spanien
istället för att sitta med mig på spanskan...... iallafall, så vet jag inte alls hur
hon lyckades, men caroline fick Eva att gå med på att ha massage idag på
spanskan istället. älska carro!! så våran första halvtimme flöt på ganska bra alltså.
Haha ja det var iallafall dagens roligaste. Massage istället för spanskalektion= toppen!

Sen blev det slutet på engelskafilmen. Ganska bra. Jag satt ioförsig omringad
av tre snyftande flickor vid namn julia, hanna och caroline. vi hånade dem litegranna då.

Sen blev det lite sång. Öva öva öva tills imorgon. Alltid lika kul såklart!
Sen lite ditt och datt, och så var skoldagen över. For till stan med Sandra och sisådär.
Och träningen var inställd ikväll, ganska skönt faktiskt. Ser inte fram emot dem lika mycket
när inte madeleine och therese är där.

min dag, ungefär så. detaljer detaljer, dom orkas inte med.
godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha magnus... var det han som skulle ha bilen en viss Y åt? värsta känd.

2007-12-19 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0