And baby just don't let me down

End of the road måste vara den sorligaste låten jag vet.
Så fin. Får till och med gåshud när jag hör den.

Ljunkan idag. Hahah, jovars men det var..... bättre än matte.
Slappt. Åt på stan gjorde vi efter, sen trallade vi runt en sväng o sen
bar det av tillbaka till skolan. Där väntade bild, och sedan en kort stund med so.
Så dagen idag var mycket uppskattad utav mig (förutom det faktum att någon
hade spytt på toaletten i min och hannas korridor. stackars sate.)

Slutade vid tjugo i tre, så karin och jag gick till mormor
som väntade med lussebullar! ingen tvekan om att hon är bäst.

Kom hem. sen kom pappa också hem. Så vi åkte och bytte däck på porschen.
Och sen bestämde vi oss för att köpa lite filmer. Så det var mysigt när vi kom tillbaka
hem. Invirad i filtar har jag suttit och tittat på Harry Potter, femte filmen såklart.
Senast idag sades det till mig att jag var en stor nörd. Harry Potter-nörd tillochmed.
Jag tror det var Pausan som bjöd på den fina kommentaren.

Jomen det var väl intressant. Nu ska jag börja lyssna på min älskade nya, fina
Clapton skiva. ååh vad den är bra!!

Kommentarer
Postat av: bems

end of the road är ju bara bäst typ

2007-12-01 @ 00:34:32
URL: http://bems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0