but everything looks perfect from far away

pappa är dagens favvis. efter besöket på sjukhuset (som förövrigt gick jättebra) var jag ganska trött och insisterade på att jag inte ville tillbaka till praon. dock sa mamma att jag var tvungen. följde iallafall med henne till jobbet och åt lite. sen komma pappa dit, och han skulle egentligen skjutsat mig in till stan för att jag skulle jobba de två sista timmarna. skitsnack sa han, inte ska hon tillbaka dit nu. tack!!! äntligen någon som är lite vettig. så vi for iväg, lämnade in min idiotiska mobiltelefon istället, skaffade en ny fin en (grön blidde det), och åkte hem. så nu har jag lovat att städa lite i mitt rum som tack.

resten utav dagen vet jag inte vad som väntar. får lägga in alla nummer på mobilen igen då.... kul att hälften försvann, så hey skriv gärna era nummer.  det var allt för mig. tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0