Det är bara ett av tusentals sätt att se dig på

jahi o jaha. berzan ikväll- nae, inge vidare va? jag och natur går liksom inte ihop på något sätt. som höger och vänster, eller som citroner och grädde. eller jag vet inte vad. jag har bestämt mig (tror jag). sam internationell, sam kultur, sam språk, estet eller sam sam= folkunga! tror jag. det lutar allra mest ditåt iallafall. katedral, berzan och ljunkan fascinerar mig inte det minsta.

hej och hå iallafall. slitit idag igen. jag är bra på att praoa. så johanna klippte mig lite när hon inte hade något att göra idag. hon är allt bra duktig hon. sen bar det av hemmåt. men innan dess han johanna tracka på mig en blåbärsmuffins, och jag han frysa ihjäl litegrann innan pappa kom och plockade upp mig. i fortsättningen ska jag ha dunjacka och moonboots eller liknande. te+bokdags. favoritstunden på dagen

Kommentarer
Postat av: folkungasången del 1, serverad by anonym internationellare

Vi har träffat berzianer, vi har träffat katedralare
skräniga som babianer, dom beblandar vi oss inte med!

öva lille vän! snart är det dags och jag är inte barmhärtig

2007-11-07 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0