En helt onödig onsdag.

När man känner sig lite sådär halvt trött på världen,
så är det skönt att bara få klaga ibland. Så jag beklagade mig.
Lisen lyssnade. Det var la bra det, även fast det bara varade
någon enstaka minut.

Så jag får se hur allting blir imorgon. Det blir att fika med bästis-karin
efter skolan. Det var väldigt länge sen, så det längtar jag till.
Och desperat som jag är så måste jag köpa sista Harry Potter boken
på svenska- också. Trots att jag redan har läst den engelska två gånger.
Jag måste nog vara en utav världens onödigaste personer.


Ohja, jag hoppas allt att det kommer hända.
Min, om det så bara varar en stund?
Jag behöver inte ett "föralltid" nu, bara en framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0