Fredagskväll och blöta skor.

Var hos empan en stund ikväll med karin charre o klara.
ja, jag gillar dom verkligen!

så min och karins juldag kommer att bli av- fast tydligen med mer
folk än beräknat. Mysigt säger jag! tydligen använder jag också ordet
"mysigt" alldeles på tok för ofta. jag ska försöka dra ner lite på den vanan.

istället ska jag börja med en ny vana, som ett flertal utav mina goda vänner
har rådit (?) mig att göra: sova mer. jag sover alldeles för lite, absolut inte
mer än 5 timmar/natt. Mina dåliga sov-vanor gör att jag ofta och lätt får feber
och migrän. Så då är det bara otroligt korkat utav mig att inte sova mer.
lallafall ska jag försöka göra det nu.


Och så är jag irriterad på mig själv igen, ty en väldigt fin låt
har fastnat på min hjärna, och jag kan inte sluta lyssna på den. Dock
är texten lite grym, speciellt eftersom jag känner att jag verkligen skulle
kunna rikta den till en viss person som jag inte har så bra inställning till.
Kanske rent av tycker illa om. Jaja, så långt ska jag inte gå. Sovdags.


good luck with that then
goodnight gorgeous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0