I would move beneath your wings, you could make me feel alive

Bra dag idag! Luncha med amanda, fick håret färgat av johanna och endast 2 dagar kvar.
Lite ledsamt, dock. Trodde aldrig att jag skulle säga det. men men ajaja så är det nu.

Träningen igår var mindre rolig. Amandan, Daging och jag eh, körde inte riktigt uppvärmningen utan lekte lite i snön istället. Kommer in, och märker att både mobilen och iPoden inte är där jag lade dom sist, i mina fickor. borta, alltså......... lyckat andréa! sprang ut och försökte hitta grejerna, men nehej där var ingenting kvar. så madeleinen följde med mig ut och letade lite till (det var iskallt. snöade, och jag sprang i t-shirt och korbyxor. mysigt). hittade mobilen iallafall. Tur det. Men ingen iPod. känns ganska tråkigt faktiskt. Jaja tur att jag överlever endå.

Jomen om ni ville veta liksom så var det så det gick till. Jaja nu ska jag gå o klaga någon annan stans.
Ser fram emot träningen imorgon, match mot småtjejerna! och innan dess besöka folkunga.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0