Sailors, fighting in the dance hall

Igår: fin migrändag=ingen prao. Dock blev det endå Folkunga på kvällen. Det kommer nog bli internationell för mig i slutändan. Sandra har för stor inverkan på mig. Jag känner mig inte lika ensam längre angående mina val. Kom igen Emma :D kommer bli jättebra tror jag.

Feber+pirates of the caribbean 3+ täcke+stora tv:n= hääärligt (om man borträknar febern).
Så ser kvällen ut. min syster är i berlin, och just nu antar jag att hon och hennes vilda vänner
drar runt i barerna och har riktigt kul. Pappsen är och jagar med jobbet och kommer inte förens imorgon.
bara jag, mamma och teddy hemma ikväll. det blir nog idol också, eftersom mamma insisterar. planera
inför morgondagen också som först kommer spenderas i sporthallen. matchvärd åt damerna (y).

nu vankas det mat. inte för att jag har någon som helst aptit när jag är sjuk men a girl's got to eat. speciellt
när man är diabetiker också. puss, för stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0