So don't keep beggin' me to leave you, Pablo

Studiedag, och jag har inget för mig för tillfället. Men jag drar väl iväg snart.
Primaprov i spanska igår, och ja det var väl trevligt. jag är sämst på spanska. nästan sämre än hanna och caroline, om det är möjligt. men än så länge så får jag behålla mitt vg.

Engelskaprov torsdag. kul. kanske trodde att det skulle bli en lugn vecka, men se så fel man kan ha. sen har vi börjat skriva noveller i svenskan, som ska vara klart snart och för en gångs skull så har jag inte ens någon som helst aning om vad jag ska skriva om. Sen är det svenskaprov också. jag tycker såååå mycket om våra lärare för tillfället.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0