What became of forever? We'll never know

dagen har inte varit alltför hektiskt. att sova till klockan halv ett är ett bra tidsfördriv.
det blev en liten sväng förbi ikea med mor min, plus mormor. fy farao för ikea+söndagar+folk.
det blev lite så att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen, SÅ mycket folk var det.
jaja, jag överlevede iallafall.

imorgon börjar praon. lite kul ska det allt bli, men borta 2 veckor från skolan? naee va.
det tycker jag inte om. även fast det är stressigt med prov, läxor och gymnasieval så vill jag endå
gå i skolan. nörd, säger min syster. tönt, säger mina vänner. jaharå! jag trivs, helt enkelt.
hårcompaniet, ska jag vara på iallafall. dock får jag nog tyvärr inte klippa någon (haha, det hade nog blivit fint)
men visst är det lite spännande endå.

yes, och imorgon ska jag ta mitt moppekörkort också. visst fyllde jag år för mer än ett halvår
sen, men va tusan... bättre sent än aldrig! jag har en förmåga att alltid skjuta upp saker o ting
så länge som möjligt, o det här är väl en sådan sak.

nej, nu vankas det mat i huset.
dagens låt: idag funkar allt med the libertines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0