You'll never change what's been and gone

Första dagen på praon, och jag är redan helt slut. ungefär en av de jobbigaste
dagarna i mitt liv, skulle jag tro. som grädden på moset så har jag förstås en
trevligt huvudvärk hela dagen igen. mumsigt.
men kul var det allt, och tjejerna är alldeles för trevliga. plus i kanten var att när jag trallade
genom stan, påväg hem, stötte jag på katrinen och pausan. trevligt!

för att få bort huvudvärken så lyssnar jag på purple rain (en självklar favorit), och har snurrat in
mig i mitt täckte från topp till tå. lite te skulle nog inte sitta helt fel heller.
yes, bara tretton dagar kvar då. jag kommer hinna tyna bort innan skolan börjar igen.

madeleinen fyller år idag också. det får man inte glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0