here we go

det känns mycket bra att kunna säga att helgen verkligen är helt fullspäckad.
jag vet iallafall att jag inte kommer att vara uttråkad, och det är ju positivt!

tjaha, ikväll fick jag veta att  jag blivit uttagen till ungdoms sm!! det gjorde att mitt hjärta slog några volter. tydligen måste jag lära mig att lyssna bättre, för jonas o peter hade visst sagt till mig innan. men icke kom jag ihåg det.
så på söndag åker vi till jönköping hela dagen. det svider lite i mitt hjärta att veta att vi åker 07.15,
för enligt mig är det alldeles på tok för tidigt. men vad göra man inte för innebandyn?

totalt onödig information, men hej vad jag blev glad utav det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0