tisdag

så jävla bra. klockrent. suveränt. fantastiskt! 

igår fick jag besök utav karin, julia, carro, hanna, michelle, pausan, amanda,
katrin, sandra och emilia. vi hade extremt kul, verkligen. dom spenderade
natten här med singstar, pretty women, bad och prat. det var toppen helt enkelt.
måste verkligen göras om snarast!

dom lämnade mig vid lunchtid idag, och då for syster min och jag ner till staden.
jag vet inte vad vi letade efter egentligen, men visst blev det allt lite onödiga saker
som följde med hem.
och ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka min dator, efter 2 månader. dock har jag varken
musik, bilder eller liknande kvar. surt. så ikväll har jag laddat hem musik för fullt.

så nu blir det väl av att fortsätta. tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0