We've come so far sometimes i can't believe, that i wouldn't change a thing

peppppp!!!!
nu har jag städat. lite iallafall. duktiga andréa!
allt måste liksom vara perfekt.

sen längtar jag tills det blir jul också. med snö, paket och sälen.
nyår med linisfinis, det toppar det mesta. inte fullt lika kul att madeleine åker
till thailand, therese åker också till thailand, och karin till australien. speciellt
kul att alla är borta en månad. det suger litegrann. men det är lite mindre än 2 månader
kvar, så jag kan börja oroa mig lite längre fram.

nu ska jag gå och sprida vidare min glädje till mina övriga familjemedlemmar!

Kommentarer
Postat av: BanditLisen

men jag är kvar tussen , leka med mej då ?

2007-11-02 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0