A dreamy day of day dreaming of you

Idag är jag lycklig. Extra lycklig. Jag vet inte riktigt vad det kommer ifrån, men jag tror att vädret har någonting med det hela att göra. Och klassen. Jag älskar klassen. Det kan också vara glassen efter skolan med elin, ina, karin, carro, hanna och julia som gjorde susen. Vetskapen om att en fin helg väntar kan ju också vara ett bidrag. Tills det är dags för mig att åka och kolla på hockeyn med tjejerna så ska jag sätta mig på min balkong med ett täcke och läsa någon fin bok med Håkan i bakgrunden.
Ha en fin kväll vänner.

image131image132

"Du vet den där stickande känslan när foten har somnat?
Jag tror jag är gjord av det."



Kommentarer
Postat av: linaa

vart har du köpt denna underbart fina klänning?

2008-04-20 @ 19:43:53
Postat av: andréa

den är faktiskt från gina :)

2008-04-27 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0