And I scream from the top of my lungs What's going on?

Och som vanligt så händer det saker runt om kring mig hela tiden som jag inte har en aning om. Jag har fullt upp med att åtminstonde försöka hålla koll på mitt eget liv, så hur ska jag kunna ha koll på andras? Okej, nu vet jag att jag låter som världens egoist med det är inte så jag menar i dethär fallet. Jag menar nog att det är så mycket som händer hela tiden just nu, att jag helt enkelt inte hinner med. Kan tiden stanna upp ett slag och vänta in mig? Det känns som att jag missar allting, för allting annat tar upp min tid. Men när jag tänker efter, vad är nu då det här andra som tar upp min tid? Jag har verkligen inte en endaste jävla aning.


Idag fyllde min mormor 80. Kan inte riktigt tänka mig att hon är så gammal. Själv tycker jag att hon ser ut som 65 (smicker smicker). Så vi var ute och åt med henne idag. Det blev en ganska stor aning tråkigt för mig när min syster lämnade oss för att gå och dansa loss på Skylten. Men det varade inte länge, då vi åkte hem igen och jag åkte till Mattias. Så nu är jag precis hemkommen och ska sova. Det har helt enkelt varit en sådan där väldigt mysig dag. Ikväll är jag lycklig över att jag har sovmorgon till 10.20 imorn. Som min kära vän empan skulle sagt: VÄRT



image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0