Dancing in the moonlight

Alla älskar LHC. Eller hur?
Jag klarar inte av att se matcherna. Jag och mina nerver alltså, jag blir alldeles för orolig. Fast idag kollade jag. Olidligt.
Så dagen har ju varit ganska smått underbar. Skolan, hockeyn och ja.... allt. Fick tillbaka engelskauppsattserna idag, och jag är nöjd med mitt mvg. Även fick jag mvg på någon annan engelskagrej (vad det var vet jag inte, men glad är jag endå). Och så fick jag tillbaka svenskanationella-resultaten. mvg och vg+. Hyffsat nöjd med det också, men jag vet att jag kunde ha gjort det så mycket bättre. Och lite extra glad blev jag när Dessi sa att det ser ljust ut för mig angående eng.nationella. Så jag hoppas och tror att jag får mitt mvg. Återstår att se.



Annars så är det träning imorgon. Sista innan floorball games. Det känns jäkligt bra faktiskt. Tummen ner för att vi har första matchen halv åtta fredagkväll, o att jag efter det ska hem till karin med tjejerna i guess. En aning slutkörd, med andra ord. Lördagen blir festlig. Käka på stan med laget ett antal gånger, matcher, och sen tror jag att planerna är spikade inför kvällen. Dock har vi match klockan fem, men äsch. Bättre att komma sent än aldrig.

Oj sicket tråkigt inlägg. I'll make it up to you någon gång.


image124 image123 image125
2 månader kvar!

Kommentarer
Postat av: KAKIIIISSSSS

JAG LÄNGTAR SÅ JÄVLA MKT TILL SPANIEN. tänk så jävla kul vi hade förra året, nu är vi typ 100 ggr så mkt mer folk, hur kul kommer vi inte ha då? stranden, poolen, middag vid havet, springa fulla på stranden efter alla barer. AHHHH JAG LÄNGTAR EFTER SOMMMARRR MED DIG.!
vad ska du göra för bus på lördagskvällen dÅ? :D PUSSPUSSPUSS

2008-04-10 @ 19:14:34
Postat av: bems

GE MIG SPANIEN !
fan jag villvillvill nuuu
jag behöver det , verkligen

2008-04-10 @ 21:42:25
URL: http://bems.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0