Hey sugar, take a walk on the wild side

Solen är som ett lyckopiller. Har ni märkt det? På mig fungerar det utmärkt iallafall. Jag kan inte minnas sist jag mådde så bra som i helgen (säkert inte så värst länge sedan, men mitt minne är inge bra alls). Idag har hela jag lyst. Det är ju vår, så hur skulle man kunna göra något annat än att lysa? Och så här frammåt kvällen så mår jag alldeles förträffligt bra efter ett rätt så jobbigt träningspass med kakan.
Jag ska leva på den här helgen resten utav månaden (speciellt eftersom min man åker iväg under valborg och det känns lite trist). Tur för mig att jag har mina bruuudar då!

Ikväll så spelar jag mest Lou Reed, Manu Chao och lite annat gott och blandat. Om jag nu körde med det här "dagens låt" så skulle det vara just den, Walk on the wild side.

image136

Kommentarer
Postat av: Yoghurt-frost!

Lou reed är great.

2008-04-24 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0