Hur vi (jag) har börjat tappa greppet om verkligheten

Varför kan jag aldrig förmå mig att säga alla de saker jag vill säga?
De tär på mig. Hjärnan sprängs nästan av alla överflödiga tankar och minnen.

Jag börjar tappa greppet om verkligheten, för se jag har alldeles för länge levt i en värld av drömmar. Det är inte bra att drömma, och glömma att leva. Hur går man över? Det löser sig, det gör det alltid. Verkligheten är hal, ungefär som tvål. Det är svårt att få ett bra grepp om den. Att ha full kontroll över verkligheten är något som jag tror är näst intill omöjligt. Men sålänge som vi iallafall har lite koll på vilka vi är och vad vi står för, så tror jag att vi kommer att klara oss alldeles utmärkt.


klyschigt, men så ska det vara ibland.
All kärlek går till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0