I can't stand to see the morning come while the evening rain's still falling

Ikväll är jag glad över många saker.
Jag är glad över att fredagskvällar med fredagskvällsfikande med vänner finns.
Speciellt mina speciella vänner som jag det senaste halvåret har spenderat nästan
varje helg med. Dom är fantastiska.
Jag är glad över att det finns jordgubbsmilkshake (som emma äntligen har fått mig att gilla) Också glad över att jag ikväll fick en ny diabetes-kompis
Glad Andréa! Har aldrig haft någon manlig vän med det förut.

Men jag är nog gladast över Charremans underbart idiotiska tänkande
Fast egentligen så tror jag inte att hon tänker alls
All kärlek går till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0