Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Efter 4-4 matchen igår peppar vi idag på vinst. Kom igen FC!
Sista man gör med laget då. Känns skit. Fy bövlar vad de här 4 åren har gått fort
tillsammans med er. Ni är toppen


Efter matchen for jag snabbt som ögat till mormor och duschade, innan det bar
av för ännu en kväll med tjejerna hos karin. Att empan och jag är ena riktigt sorliga jävlar (endast pga lhc. eller?)
är en helt annan historia, men allt fixade sig med lite glass. Fin kväll var det iallafall, och jag var så glad när jag kom hem till min säng.



Väskan packad inför ännu en heldag med innebandy, så nu är den ganska tung.
Nu ska jag iväg och spela match. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: bems

ENDAST pga lhc...
du är bäst

2008-04-13 @ 00:02:28
URL: http://bems.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0