Louis Louis, they shot all the poets

Ohoj! Idag var det verkligen vår.
Vilken händelserik dag. Eller hela helgen har varit det. Vi har vunnit några matcher, förlorat några och kommit lika nån. Vi hänger inte läpp för det, för detta var minsann lika kul som alla andra år.

Dagen idag började med en relativt tidig match, om man frågar mig. Så klockan nio befann jag mig vid rydshallen, likaså mina kära lagkamrater. Ingen bra match alls, och jag trodde att jag skulle explodera några ögonblick utav ilska. Men matcherna rullade på, och det blev en tredje plats för oss till sist.

Vid halv fyra for jag till karin, och vi tog en promenad till Ekhomlen först. Åt glass i det fina vädret. Där träffade vi senare på Madde, Josse, Mandy och Simone. Väldigt nedstämda och tårögda var dom, för Simones moppe hade blivit stulen. Inte kul alls. Stackars lilla simpson.
Promenaden fortsatte, och sen blev det t-bryggan med Mattias och Adam någon timme eller så, innan kakan och jag for in till fitness med våra mödrar+min syster för att träna. Höhöh...... den träningen var ju nödvändig.

Nu ska jag fortsätta planera det som jag höll på att planera innan jag började skriva här. Vad det nu var för någonting.


image126
Me gustas tú
(1 år sedan. saknar Dreset)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0