Read my lips

image106

image107


Äntligen fungerar bloggen igen. Det har varit lite dystert att inte ha någonstans att få skriva av sig (om man nu inte skriver dagbok, vill säga).

Helgen var toppenfin. Fredagen var kanon med favvistjejerna här, och lördagen fördrev jag på staden med Empan och Charre. Lördagskvällen spenderades sedan hos Empan med en massa trevliga personer (däribland min kära gamla granne Martin som jag inte träffar så mycket nuförtiden, och min Mattias). Mycket trevligt som sagt. Tack för helgen!

OCh ikväll är jag extra glad för jag får åka till träningen ikväll, jippi! Så all min energi går åt till att försöka hålla den glädjen innom mig. Visserligen så får jag inte träna helt, men endå. Man tar väl vad man får! Snart är det också Floorball Games, och det är ju lite dystert att laget sviker och vi inte kan vara med. Får se ikväll om vi får spela med småtjejerna. Hoppas hoppas hoppas på det!

Sen så är det bara 16 dagar kvar tills jag fyller år. Charremannen vi får börja planeera snart ;) Heh kul inlägg. Men jag har inte mer tid just nu.
Tack o adjö sålänge

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis i förskott Andréa =)

2008-04-01 @ 20:43:26
URL: http://jenype.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0