Sockerläpp

Vi (med vi menas jag och karin. och varför jag säger vi hela tiden är för att karin är bosatt hos mig under hela helgen, då mina föräldrar har valt att lämna mig ensam hemma, och jag inte ville vara ensam) lyssnar på Håkan, dricker hallonsoda och ska snart gå ut och sätta oss i min trädgård med en massa täcken, stearinljus + empan och charreman. Ett gott recept för en jättemysig hemmakväll. Jag är helt slutkörd, men endå på jävligt bra humör. High five för det!

 
Igår hade vi besök utav några av vår stads allra härligaste pojkar (och emma). De lämnade oss i förmiddags någon gång efter ett minst sagt trevligt dygn. Sedan for kakan och jag in till hjulsbro för att kolla fotboll, där bland annat min mattias spelade. Där träffade vi också på annie, madde, lisa & co. Kul så länge det varade, helt enkelt :)



image154
1. niels tar sönder pipan
2. niels lagar pipan
3. lycklig lax-niels

image156
"monsterdricka är livet"

image155
gabriel "stekarn" persson

image157
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0