You feel it runnin' through your bones

Åh vad jag tycker illa om biologi nu. Jag orkar inte ens öppna boken för att börja plugga, jag vet redan att det inte kommer att gå bra. Jag och pluggning är ingen bra kombination helt enkelt.
Denna dag (som inte varit speciellt ansträngande då jag har varit hemma med mjälthugg) känns lite tråkig, så jag ser fram emot hockeyn ikväll. Och så är det fint väder nu igen. Jag kanske ska ta mig en promenad såhär i min ensamhet. Vore skönt, då jag blir alldeles för sprallig och jobbig när jag har varit stillasittande ett tag.

Denna vecka bjuder på både biologiprov och so-prov. Egentligen har jag också match ikväll men det gick ju åt fanders nu. Men till helgen, då jäklar! CUP. Linköping Floorball Games som vi så länge har väntat på. Spelar alla matcher inne i stan (Vasahallen) så kom och kolla för 17! Vi tackar inte nej till lite extra stöd. Vi får hoppas att de matcher vi spelar går bra, så vi får köra finalen i sporthallen inför alla lag. Det vore stort.
Nu ska jag försöka rycka upp mig och ta tag i pluggandet. Eller inte.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0