you will listen to clocks tick and wondering if time is going to heal the wounds in your heart

Så, nu sitter jag här igen. Precis hemkommen efter en jäkligt härlig dag.
Det blev en promenad in till stan med Carro, Hanna och Victor efter skolan. Promenerade en bit, hittade en tydligen bortglömd plånbok, gick och köpte glass osv osv. Så äntligen när jag kommer hem (sliten och trött som jag är) så såg jag fram emot att få bara vara ett tag. Men nehej, precis när jag satte foten innanför dörren så plingade det till i mobilen. "vi ska till niels" stog det. "Jaha." Jag hade väl ingen talan i saken, så jag for till emma och därefter så skjutsade hon mig på moppen (kan ni tänka er, och jag lever fortfarande) till niels. Det var väldigt trevligt med glada pojkar. Visst försökte vi få med eken påvägen, men förgäves.
I stora drag: mycket härlig dag.


Och jag såg nyss ett stjärnfall. Även fast det var över på ett ögonblick så var det vackert. All himmel jag kunde se runt omkring bara lystes upp för några sekunder. Otroligt fint.

image137
Jag var sprallig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0