och månen är så stor att den tar över hela himlen på natten.

Mirakulöst tillfrisknande eller så tvingar jag iväg mig själv
så att jag inte går miste om alltför många händelser. Mja,
tror mer på alternativ 2.
Rekordsnabb idag. På ynka 20 minuter han jag med att
städa mitt rum (inklusive bädda sängen) och baka en kladdkaka!
Ansträngande, men behövligt. Resulterade i god kaka och fint rum.


så att ni inte glömmer bort den:
http://www.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc
Åh, det är ju bara så himla fint. Något annat som är fint är det här förbannade regnet. Det går liksom inte att tycka illa om det. Regn passar mig.

Puss och ha en fin kväll.



saknar er, klassen, allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0