Kvällens chock/händelser/förvåning osv osv.

Förvånad tjej.
Gick ut ur mitt rum efter att ha suttit och pluggat några timmar, ropade på mamma. Ingen svarade. Gick ner och kollade, hennes väska stod kvar innanför dörren och pappas mobil låg på hallbordet. Jahopp, då borde dom ju vara hemma tänkte jag. Men iallafall så ringde jag mamma. Ingen svarade på ett litet tag, tills..... MADELEINE svarade. Jag trodde att jag hade slagit fel nummer, men nej. Jag blev så chockad att jag inte ens kunde få fram något ord på ett tag. Och så bara skrattar madeleine och säger att mamma och pappa är där och dricker kaffe med hennes föräldrar. ALLTSÅ, så har dom åkt  (tillochmed tagit med min vovve) utan att ens säga till mig- till en av mina bästa vänner. jag=ledsen. Men Madeleine och jag började prata en himla massa i telefon om gamla minnen osv osv. Det var kul! Jag har haft turen att växa upp med en av världens bästa människor. Men mindre kul är det nu när jag inte pratar med Madeleine längre och är helt ensam hemma. Det är inte det minsta kul att vara själv hemma i vårat hus. Det är lite för stort för det.
Så nu är jag ensam och ledsen och lite hungrig. Tur att jag har en tröstande pojkvän som alltid finns här.

Jaja. Så har min kväll sett ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0