Alla hjärtans dag

Min första kärlek. (?)
När jag var liten var jag kär i Aaron Carter. Verkligen jättekär.
Han var den gulligaste som fanns tyckte jag, och han sjöng så vackert.
Men egentligen så vet jag inte hur seriöst man kan ta mig angående det
för jag älskade även Tina Turner, Niklas Strömstedt och Chumbawamba djupt.
Och såklart Michael Jackson.
Det bästa jag visste var bilar, crossar och allt annat med motorer.
Jag var pajasen som aldrig ville vara som dom andra. jag hade alltid
en kepa vänd bak-och-fram och jag ville alltid vara precis som pappa.
Och så ville jag ha en liten grå kattunge som skulle heta Pontus och
även ett stort runt hål i väggen mellan mitt och Sandras rum.
Jag var ganska skum när jag var liten.

Varför jag nämner det här är bland annat för att jag just nu sitter och hittar lite
gammal musik som jag laddar över till min iPod. Tänkte så att jag har
något mysigt att lyssna på imorgon när det bär av till Sälen igen.
Jag, Kakis och Bems imorgon alltså! Tummen upp för deeeeet!
Sen kommer Madeleinen upp och gör oss sällskap lite senare i veckan.
Hahah, lika kul är det inte för mig för jag får inte åka skidor. Inte än iallafall.
Usch, dumma arm som sviker när jag behöver det som minst


<3<3<3!


Kommentarer
Postat av: crazy little party girl

hahahahahhahahhahaha kommer ihåg allt ovanstående som om det vore igår! hade varit pepp med kryphålet mellan rummen... dude!

2008-02-14 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0