And over the seas.

Lite chockerande, men ett smart drag.
Kanske vi slipper alla sura miner och dystra tankar i
forsättningen då?
Nu är vi ett lag igen. Lycka!


Egentligen har jag ingen lust att gå till skolan imorgon. Ingen lust alls.
Men tyvärr så tänker jag göra det endå. För det första, så
ska jag prata gymnasie med majbritt. Hurra. För det andra så
ska jag och Elin träna imorgon, för hon åker till Thailand nästa
vecka så då finns det ingen tid för sång. Men vilken tur för
mig att jag då har Ina, min räddare i nöden, och vi ska träna tillsammans.
Lite stolt över virre som har lärt sig låten, by the way. Tyckte att det
vore lite snällt att nämna det.

Wednesdays aren't really necessary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0