And tonight I'm telling you honestly.

image56Jättehärlig dag idag faktiskt. Karin, Julia och Hannan svek dock carro och mig idag och vi lämnades ensamma. Men vi klarade det hela riktigt bra. Vi var väl bara en si så där 16 stycken idag, och det var faktiskt ganska skönt för omväxlingens skull. Annars så var kära klass 9b ganska bråkiga idag. Fast såklart så måste man ha sådana dagar också.





Kent imorgon förövrigt. Än så länge så ser jag inte på det så himla positivt. Men det kommer nog att ändras till morgondagen, med lite tur.










Det är bara synd att du inte har varit med den senaste tiden och sett hur jag har utvecklats (och tvärtom). Du var ju endå alltid den som trodde på mig allra mest (mer än vad jag själv gör). Du förstår varför jag brinner för det, och det är det fina med det hela. Och nu? Ja, nu undrar jag bara vart du har tagit vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0