And true, it may seem like a stretch

Det har visat sig att min mobil inte tålde alla smällar igår.
Den tog några flygturer ner från empans balkong, pga av något skäl som jag inte minns.
Men efter det blev den inte sig lik. Jag blev lite ledsen i hjärtat när jag
upptäckte att alla mina bilder, och all min musik var borta. Fy för det.
Men den har betett sig ganska underligt i några veckor nu, så det är
nog på tiden att den blir lagad.


Dagens match vill jag helst undvika att prata om. Som den dåliga förlorare jag är,
så klagar jag alltid på domarna. Men denna gång hade jag faktsitkt rätt i det.
13 utvisningar. På en innebandymatch (lyckat FC). Det är inte så vanligt. Inte
vanligt alls skulle jag vilja påstå. Dock var det faktiskt domarna som inte var
så förtjusta i oss tydligen. Han den ena verkade ganska mysko på riktigt.
Men det är bara att rycka upp sig. Idag var den första matchen tillsammans
hela laget sedan ihopslagningen igen. Och det känns redan mycket bättre!

Och till vårat försvar, så måste jag säga att det faktiskt var serieledarna som vi mötte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0