And you'll turn your head away from everything you've loved before

image85 Idag vill jag inte göra annat än att ta en låååång promenad. Fast det är så sjuhelsikes tråkigt att göra det här ute på landet. Helt slut efter veckan som gått, så nu kommer huvudvärken och humörsvängningarna.

 Sandra och jag planerar att åka till Stockholmet på onsdag. Mysigt om det blir så. Och sen blir det sjukhuset på torsdag. Inte lika kul. Men iallafall kanske jag får lite starkare tabletter mot migränen då också. Vore vänligt. Sen kanske jag ska till sjukhuset igen och röntga armen eftersom den fortfarande inte vill bli bättre.
Jag har alltid en sån himla tur








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0