Hur jag slösade bort 6 timmar, 20 minuter och sportlovet.

Dålig dag. Otursdag iallafall. Det här kommer ta lång tid att skriva eftersom jag bara kan skriva med vänsterhanden. Nåväl, dagen började bra iallafall och höll sig så fram till lunchen. Sen skulle vi ha gympa. På uppvärmningen körde vi någon bollek, då tacklade jag Patrik för att kunna få bollen själv. Visserligen funkade det, men jag trillade på något vis och körde armbågen rakt i marken. Aj var väl min första tanke. Andra tanken var fan, då jag upptäckte att jag inte kunde röra varken armen eller fingrarna. Så jag blev ivägskickad till skolsköterskan med Victor, men hon var inte där. Hon hade gått upp i rök, för hon var ingen stans på hela skolan. Så kari tog med mig och victor till vårdcentralen. Efter 2 timmar blev jag ivägskickad till akuten för röntgning. Helvete var väl min tanke då. Jag missar ju träningen.
Väl där röntgades jag utav en trevlig man (?) som bara hade en & en halv arm med 2 fingrar. Då kände jag en våg av medlidande (som jag tror han märkte rätt så tydligt). Efter yttligare tre timmars väntan på akuten så sa dem att jag hade en spricka och en blödning i armbågen. Tjoho, där var sportlovet förstört. Så nu kan jag fortfarande inte röra armen eller handen, min hand är helt lila och jag går på smärtstillande. Bra att det är högerarmen också, och att jag inte får anstränga den på typ en vecka o att vi har matteprov i övermorgon.
Det känns ju helt toppen! Behöver kanske lite sympatier & panodil.

Otroligt intressant, jag vet. Fullständigt onödigt alltihopa, och jag har precis slösat bort 20 minuter av mitt liv genom att skriva det här. Men jag slapp solningen idag iallafall! hahh, förlåt kakis. Och tack victor för sällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0