I know it sounds stupid but it sounds about it

image67Det var inte alls så farligt som jag hade trott, de där nationella proven.
Iallafall inte det första. Stolt över dagens insatts, trots att det inte var alltför lång.

Igårkväll hade jag ingenting att göra, så jag bestämde mig för att göra lite förändringar i mitt rum. visst egentligen hade jag nog behövt plugga- just därför vill man ju bara göra allting annat än det. Det är en vägg som jag nu är speciellt förtjust i- minnenas vägg. Lite lagom töntigt namn, med lagom töntiga minnen. Än så länge är det ett 40tal bilder som sitter uppe, och fler är påväg. Väldigt mysigt! Så när jag for hem med min huvudvärk så fortsatte jag att  fixa. Börjar bli ganska bra, men herrejösses vad jag vill ha ett nytt rum- i stan.

Möte med laget sen, man kan ju undra vad Jonas
har på hjärtat nu. Efter mötet är det träning som jag antar att det inte är någon vidare bra idé att jag är med på.
Men jag villvillvill, så vi får la se om jag får min vilja igenom.


Och förresten så var det väldigt fint väder för sisådär en timma sen.
Vårigt och fint! Sånt vill jag gärna ha mer utav nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0