I take it's no use, that I miss you.

Högst motvilligt slår jag mig ner med hemkunskapböckerna vid mitt skrivbord.
Både prov och uppsatts tills imorgon. Usch, tycker inte om Klara precis.

Kom nyligen hem från Empan efter att ha sovit där med karin, charre och lollo inatt.
Mysiga tjejer och äckliga muffins! Men dom blev fina, och det var iallafall kul att baka dom. och sällskapet kan jag verkligen inte klaga på.

Den kommande veckan är jag väl inte speciellt redo för egentligen.
Nationella prov (som skrämmer slag på mig), KENT på torsdag,
och lite träningar som jag känner mig lite sisådär inför. Men det som
glädjer mig lite är att vi förhoppningsvis bokar biljetterna till españa i veckan.
Och det ska bli så sjuhelsikes jävla roligt!

image62

Kommentarer
Postat av: bems

Spanien

2008-02-03 @ 17:10:18
URL: http://bems.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0