I was just thinking, merely thinking

Känner mig en aning lättad efter att ha gjort matteprovet idag. Nu kan jag gå rakt igen. Därimot så har jag väldigt ont idag. Armen tar död på mig. Eller inte helt, men jag tar för många tabletter, så dom kommer nog ta död på mig innan armen hinner det. Hujeda mig.

Dagen har väl varit som vanligt. Inte för att någonting någonsin är normalt eller vanligt här omkring, men för mig duger det gott och väl. Fast jag har en känsla av att den här veckan kommer bli ganska hektisk. Teknikprov på fredag, och jag ska hinna med en sisådär 3 kåpanövningar och lika många innebandyträningar.

Nu sitter här jag och planerar helgen. Hoppas att den kommer bli lika fin som de senaste veckorna. Fiesta säger bemsan och jag. Plus att min lilla storasyster fyller 18 på lördag, och hon säger bestämt att jag inte får vara hemma i helgen pga tjejmiddag. Någon som vill ta emot en hemlös harmlös liten flicka? Eller så våldgästar jag kakan. Det funkar det också. Nu ska jag baka en kaka eller så.
Ciao bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0