Jag vill bara explodera, lite till och lite mera

Jag har tappat bort min kamera. Hur är det möjligt?
Så stor och ivägen som den alltid är.
Den är helt puts väck, ingenstans. Det gör mig lite smått galen,
för jag vill väldigt gärna ha den tillbaka- även om jag tycker att
den beter sig idiotiskt ibland.


uppdatering!
jag hittade den.... i Sandras rum. Lite konstigt, med tanke
på att hon har en egen likadan ungefär. Hade tänkt att ta med
den till Bems i lördags, men då kunde jag ju förstås inte
hitta den. Tack sandra för det

Kommentarer
Postat av: bems

jag vill tacka sandra .
kan tänkas att det ahde tagits ett par mer eller mindre smickrande bilder på mej om den hade varit med ;)

2008-02-11 @ 21:56:21
URL: http://bems.blogg.se
Postat av: superSSSSSSSS

tackningen godtagen bems!
andréa: du kunde inte frågat när du behövde den istället för.. nu?
övrigt: hahaha!

2008-02-11 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0