Like a dream.

Föräldrafällan var min favoritfilm när jag var mindre. Allting med den var så himla underbart, tyckte jag. Att helt plötsligt upptäcka att man har en tvilling, alla "practical jokes" de gjorde mot varandra, hur dom fick sina föräldrar att bli tillsammans igen, och ja... allting! Ni som har sett den vet vad jag pratar om.
Och så som Hallie bor (hon som bor med sin far), så vill jag bo när jag blir äldre. På en stor vingård i kalifornien lite utanför civilisationen, i en stor gammaldags tegelvilla med en jättestor terass som vätter ner mot plantagen. Där ska finnas massa hästar, träd, frisk luft och såklart doften utav alla vindruvor. En jättestor ek måste finnas i närheten, där endast en gammal träplanka som ska föreställa en gunga hänger ner ifrån en gren. Och när jag känner alla bördor som tynger ner mina axlar, så ska jag gå ut i plantagen och vandra i timtal. Bara för att kolla på allt och slappna av och le åt alla världens underbara ting (eller gunga på min gamla med fina gunga). Hallie har ju dessutom sin fina hund Sammy. Såklart man måste ha en Sammy.
Det ska vara sol och varmt nästan varje dag, fast såklart måste det få regna ibland- annars skulle jag sakna regnet något så fruktansvärt.

Det är min dröm.



image65

Kommentarer
Postat av: bems

omg , det var min favvo också :)
shit vad jag älskade den filmen, kunde se den om och om och om igen.

vi måste se den nån dag , måste

2008-02-04 @ 21:48:55
URL: http://bems.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0