Lollipopp

Efter dagens sjukhusvistelse (som förövrigt gick riktigt dåligt, men jag hade turen att inte få något skäll alls) så vet jag att jag måste skärpa mig. Fler sprutor, fler mätare och fler träningar för att slippa migränen. Även terapi sa min läkare (w000t var min första tanke. vad är eran?). Får la se om det blir bättre.

Tränade en aning till kåpan idag. Det gick väl bra, tills jag kom fram till att jag inte ville vara med längre för att en till ska sjunga samma låt som mig och Elin. Helvete tänkte jag och tjurade ihop. Fast sen fick jag lite peppningar utav mina kära vänner och Torbjörn, så vips! så ville jag igen. Pratade även lite betyg med Torbjörn. Så nu är jag en nöjd tjeja!


Blev landet en sväng idag för att fira min kära farmor. Fick även chansen att kolla till min pärla, crossen. Den stod så fin och orörd. Nu tänker jag bara bli bättre i armen så jag kan köra igen snart.
Sen är min farfar typ världens gulligaste.
pappa frågade "Aha, hänt nått i veckan då?"
"Jooo..... i måndags glömde jag låsa den röda motorcykeln......."

"Ja just det! Joar blir 13 ja. jaa... då börjar han väl med de där cigaretterna snart då"

Jag blev bara så glad, jag vet inte varför. Han är så mysig, min farfar. Nej, nu måste jag dessvärre plugga teknik. Bläk. håll tummarna för mig tack, fina människor

Kommentarer
Postat av: Izabelle

gud av jobbigt att ah migrän :/ krya på dig!

2008-02-28 @ 20:10:52
URL: http://honizabelle.blogg.se
Postat av: Lou

Vad har hänt idag? ;D

2008-02-28 @ 20:11:07
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: andréa

tack :)

2008-02-28 @ 20:35:37
URL: http://hellosunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0