One of those no one ever will die for

Dagen i sig har varit mysig. Bio och käkade på stan med Kakan, träffade på Victor och följde honom en bit, sedan hem till Kakan, åka och hämta upp empan och sen hem till kakan igen. Klara, Charre och eken dissade oss för småsaker. Fy!

Nu har min syster ett antal gäster här hemma. Kan inte ens räkna alla, för dom far omrking så förfärligt hela tiden. Jag kan nästan inte ens vara på mitt eget rum, så fullt utav folk är det här ute i vårdsberg just nu. Lite kul kanske det är, men snart vill jag faktiskt sova.

Idag är jag verkligen för trött för att skriva någonting, så jag nöjer mig med det här. Bäst att vila upp sig inför morgondagen, för jäklar vilka bravader som väntar då! Nu spelar dom Babyshambles där nere. Jag kanske ska våga mig ner och dra en dans eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0