P.S

jag har fan i mej världens coolaste vänner.
jag hoppas innerligt att dom vet det. äntligen känner jag
att jag verkligen hör hemma någonstans.
bit efter bit faller sakta men säkert på plats.
allt känns mer rätt än någonsin förr.
och lyckligare har jag nog aldrig varit.

allt blev så förändrat på några få ögonblick.
och nu är jag så jävla glad att det hände.
men då var jag djupt förkrossad.
nu kan jag tro att det nog var det bästa som någonsin
hänt mig, att saker och ting inte blev som jag hade trott.
!!!!!!!! :D



(och nu är klockan 00.00 samtidigt dom jag skriver det.
sandras födelsedag har enligt regler börjat.
jag kan höra dom skrika där nere, lite lycka faktiskt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0